Fondat în anul 1996 pe o bază solidă de cercetare și dezvoltare, brandul FGM folosește tehnologie de ultima generație și știință aplicată în procesele sale, pentru a crea și a oferi soluții sigure și diferite pentru reabilitarea și estetica orală completă.
De-a lungul timpului, am cucerit piața, am devenit lideri și am traversat oceane, ducând inovația, calitatea, siguranța și fiabilitatea în peste 100 de țări din Europa, Orientul Mijlociu, Asia, America Latină și America de Nord.
La FGM, viitorul se întâmplă acum și este construit pe concepte noi, care combină fundamentul științific cu inovația, distrugând paradigme, anticipând cerințele pieței cu soluții originale și punând la îndoială vechile standarde.
Tindem spre tot ce viitorul poate aduce mai bun atât echipei noastre, cât și stomatologiei și suntem foarte mândri că suntem o companie solidă și o referință mondială în produsele dentare.
Căutăm permanent să ne îmbunătățim activitatea prin investiții în cercetare, tehnologie și inovare, pentru a oferi pieței tot ce avem mai bun. Rezultatele acestor eforturi sunt performanța și înalta calitate a produselor noastre care sunt recunoscute la nivel internațional.
„Scopul nostru principal este să oferim întotdeauna cele mai bune servicii clienților și partenerilor noștri și să continuăm să transformăm zâmbetele din întreaga lume.”
Să le oferim soluții sigure și inovative profesioniștilor din domeniul stomatologic, promovând cea mai bună sănătate orală și estetică pentru consumatori.
Lucrăm pentru ca oamenii din toată lumea să poată zâmbi mai mult și mai bine, fără să le fie teamă să fie fericiți din cauza aspectului dentiției lor.
Să fim în top 5 branduri globale care oferă cele mai bune soluții stomatologice.
Inovație: să depășim limitele;
Performanță: capacitatea de a obține rezultate remarcabile, îndeplinind nevoile clienților prin livrarea produselor și serviciilor de calitate;
Pasiune: oameni pasionați de scopul transformării zâmbetelor, care sunt dedicați celor mai bune practici și rezultate și care transmit atitudini constructive;
Baze științifice: studii științifice care dovedesc eficacitatea și siguranța produselor;
Agilitate: o cultură a timpului de răspuns mai rapid.